THIS IS HOW IS SUPPOSED TO BE.

TJENARE TJENARE.
helt underbar dag idag med lina!
först var jag och kollade lite i skärholmen med mamma, sedan åkte jag hem till orten och träffade david ett tag sedan tog jag mig in mot stan mötte upp lina och vi for iväg till S:t eriks.p wasaparken, snackade från jord till himmel, fotade från oss till en elk kapsyl, hahaha :)

imorgon har jag orienteringsdag hela dagen, iförkey det hör man ju på ordet att det är hela dagen, hihi

bilder från idag




våran älskade älg


jag och älskade lina


coooola jag






yoooooooooooooooooooouuuu




så vacker så ♥

Kommentarer
Postat av: linaaaa

jag älskar dig min älskade älskade mia!

du lyser upp min dag, vi ses på tisdag!

2011-09-25 @ 22:17:56
Postat av: saga

vart haru köpt din tubhalstuk? KRAM!

2011-09-27 @ 20:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0