lite kortfattat om min dag

tjosan!
nu har jag precis kommit hem, efter en jätte trevlig dag i skärholmen med ida och moa :)
dem shoppade lite kläder, och jag fick en ny tröja....
sedan fikade vi på ett ganska nytt café, köpte chai och dem chai / choklad och biskvi.

efter ett tag efter det så åkte jag till huuuuuden för att möta upp emma, där mötte vi på två tjejkompisar och david :)
sedan drog vi till IP och mötte upp mikka snackade lite om massa skit..
sen var det en kille som joggade förbi oss ungefär 3,4 gånger, varje gång så sa vi "aa när skulle bert komma?" "bert, bert, bert!"
sista gången så, springer han förbi och sträcker ut arma och bah
-" BEEEERT?! vem ee bert?!"
hahahahahhahhahahahahahahah vi började as garva! eftersom innan så hade emma sagt såhär -" tänk om han bara skulle stanna upp och säga -vem fan är bert?
hahhaahahhahahaha


bilder från idag

Mr.Chai

Mr.Choklad

Moa

fula jag............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0