SVAR PÅ FRÅGESTUND:

Fråga: hur skulle du beskriva dig själv som person?:) "Anonym"
Svar:
ja.. snäll, omtänksam, udda, speciell, cool ;), envis, älskar östermalm, älskar dyrt och designat, dålig på matte och spanska, bra på att designa kläder, och sy,rita,prata, städa. lite kort om mig själv!


Fråga: var köper du dina kläder? hur mycket pengar får du i månaden? Vad för musik lyssnar du på?
Hur är du med nya människor? Är du trevlig eller dryg?
Svar:
1. oftast så köper jag mina kläder på affärerna som Weekday, Monki, Zara, H&M, kan helt enkelt variera! bara jag får ihop någon bra outfit så är jag nöjd :)
2. 1050:- ungefär, som barnbidraget, kan variera
3. oldscholl hiphop, dupstep, new hiphop, electro,reggae etc. artister som: Wiz Khalifa, alexandra stan, T.mills, Redman, Alboroise, Vbz kartel, tayler the creator, The roots, Enrique Inglesias, Mecka, the brunettes, melissa horn, oskar linnros, etc etc... allt ungefär :)
3. jag är oftast alltid trevligt och frammåt! men beror ju på hur man blir bemött av den andra personen också.
4. trevlig, men om den andra är dryg så är jag inte trevlig... hahaha.

Fråga: Vem är din bästa vän? :)
Svar:
Jag har absolut många bästavänner. och alla betyder så otroligt mycket för mig. så kan inte svara "vem" som är min bästa vän.

Fråga: Vem litar du mest på?
Svar:
Den " dödaråttan "

Fråga: Har du tappat din oskuld ? gillar du någon just nu?
Svar:
1. för privat fråga. föreställ er ett svar så är det nog säkert rätt ;)
2. nej. älskar en artist som heter T.mills annars så har jag siktat in mig på en kille ;)




SLUT!
  • -fråga mer om du har saker på hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0