NATURELL YOGHURT

som sagt.. jag ska berätta att jag hatar frågor som har ordet "varför?" i sig. åååååhnej vad jag hatar det. så fråga inte varför om just det här;

jag har tagit ut mina piercingar förutom tungan, och töjningarna är kvar. känns inte som jag men endå som naturella jag, på något vis.
Jag hade en lotsas piercing i näsan typ 24 timmar, tills den började göra svin ont och jag tog ut den, slutade med att jag fick ett lite stort sår, som är svart och nu bildats en sårskorpa som är blodig..
men jag själv tyckte att jag passade grymt bra i just näsvinge och fick väldigt bra kommentarer om den från både kill/tjej.
  • rekommenderar att ej köpa fake-piercings på punktshop.
man ser inte mycket, men iaf en bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0