tantoooooooooooooooooooooo

men tjenare tjenare!
kommer tre inlägg nu, eftersom jag inte hunnit blogga. har vart ute i  solen och shceetkt! haha.
nej men, idag var jag i tanto med min underbara ida :) vi grillade korv och satt och kollade på dagens samhälle, som typ innehåller... öl, sprit, sprit, ännu mer sprit. hahah
nej men vi hade det trevligt!

sen var det några jävla thai-pinnar som satt bakom oss och typ pratade som fan!
och sa -มอสนกนางนวลไส้กรอกเซ่อ
HAHAH jag vet inte vad, iallafall så var dem väldigt irriterande.
och en sak jag vill säga!
JAG VILL OCKSÅ KUNNA GÅ RUNT MED EN SYSTEMPÅSE I HANDEN!
utan att någon jävel ska ta den..
haha


ida








det där var väl lite kul.








soft osv.



coola bilder osv.










tjooooooooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är sista bilden tagen? :)

2011-05-12 @ 06:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0