Iduw.devote.se Gästbloggar !

Hej mitt namn är Ida Sjöberg, och ni kanske vet vem jag är för att Mia pratar förmodligen om hur underbar jag är hela tiden! Haha nejdå, men Mia är min bästavän och eftersom att hon läser min blogg så läser jag även hennes!
Och nu såg jag att det inte rullat in något inlägg på länge, så jag sa till Mia "Jag kan göra ett inlägg till dig " Så nu gör jag det ! iallafall jag och Mia vaknade för ett tag sedan. Och nu står den underbara kvinnan och lagar lunch till oss !
Sedan ska vi förmodligen åka och handla lite grejer , för det regnar och finns inget annat att göra . Men ska tvinga Mia att blogga mycket sen, men orsaken till att hon inte orkar är för att hennes kamera är pajj .

=)
Kanske gästbloggar igen någongång !
Men ni kan följa mig på min blogg !
Http://iduw.devote.se
http://iduw.devote.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0