GOTLAND

hejhej, jag har inte hunnit blogga något eftersom jag kom hem idag klockan 04.
när vi kom till huset så vaknade jag upp i bilen och alla dörrar är öppna och ingen där.. tilda har gått in, jag blir skit sur tar mina 4 väskor på egen hand och går upp, ser tilda däckad i sängen.. happ klockan är 4 på morgonen, äääe jag packar upp allt. så jag packade upp alla mina kläder osv sedan däcka jag med.

finns så mycket att skriva om så de här 2 par veckorna blir det ganska långa inlägg!

iallafall, jag vaknade upp imorse genom att jag hörde någon ropa "dörren gick i lås" klockan tjugo i 8 på morgonen, och det var mitt och tildas rum, så blev galen! men det löste sig, eftersom jag sitter här nu.

annars har vi stheeekt hela dagen idag och käkat god mat!
nu ska jag och tilda ut och fiska, hahahaha .

tjoooo

bilder från idag


mamma thomas o tilda, hemma

uteplatsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0