GOTLAND

TJA
har inte kunnat blogga eftersom vi inte haft något internet i någon dag, det var något fel med telia typ.
i alla fall så var vi i visby igår och shoppade, det var ju en massa rea .
köpte tre tröjor, två halsband och ett par örhängen.
det hände en hemsk grej i förigår när jag och tilda var ute och fiskade en stund, då så ramlade cykeln och allt i korgen ramlade i vattnet, och dr låg ju min kamera och min mobil, fast dem var inuti en väska så hoppas kameran klarar sig, för det gjorde mobilen,
sakerna jag köpte :)
H&M 79,50:-
en bok som tyder drömmar, ganska coolt.
Bok Outlet 39:-
äkta fjäderörhängen 200:-
fyndade på cubus
jag ska bli en vinnare!
tjoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0