just wave the flag

men tjenare gott folk!
haha. jag kom hem för typ en timme sen från tanto, en gräsplätt i hornstull för alla er som inte vet, aa jag och emma och ahlem satt vid vattnet och chillade, snackade om livet osv.
och innan det var jag i kista med emma, hon shoppade som fan! eftersom hon fyllt år. så det var trevligt!
och senare åkte jag till liljeholmen och träffade tobias, en riktigt snygg jävel ;) haha.
vi var i globen osv.
senare hämtade pappa mig så åkte vi och handlade sen så då drog jag iväg till tanto.
lite kort sådära om min dag idag,
och idag fyller min polare charlie år! grattis mannen :)


hah bjud.

haha vi började skratta








tjoooooooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0