Du är den vackraste jag mött, inte påmålad och falsk som alla andra!

hej nu har jag kommit hem efter en jädrans varm dag på miras altan, solade med frida, mira och cornelia i två timmar!
är man brun då? nej... HAHA. det kommer väl man se senare.
i alla fall har varit hemma med frida och cornelia hela tiden nu, och ska strax äta. mums.

hade halvdag idag grymt skönt! slapp bild och klassråd, haha.
snart ska jag strax ut.
tjooooooooooooo


försökte fånga katten dådå..

cornelia & jag


jag solar.. drev

krukan som alla slog sig i.. hahahaa

cornelia, jag stcheeeeeeker







hahahahahha jag och mira garvade som fan.
john lennon back in time

tjoooooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0